Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Nisan 2013 Pazar

90'LAR YAZI DİZİSİ... NEREDELER (BÖLÜM 7) - NİDA


90’lı yıllar benim gibi müziksever için hazine gibiydi. O yıllara yetişmiş olan her şanslı müziksever gibi, bugün bile keyifle dinlediğimiz nice güzel şarkıların çıkışına tanık olduğum o yılların en dikkat çekici seslerinden biri bu haftaki konuğum. “Gelsen yanıma, yanı yanı başıma, kurban olam kaşına” dediğimde, eminim hepinizin aklında ilk olarak anahtar deliğinden "evin gelinini" gözetleyen çocuklu klip gelir. Davudi sesli bu genç adam “Evimizin Gelini”ni evimize getirdiğinde sene 1998’di. Bayanlar baylar… Bu haftaki konuğum, “Vurmasaydın/Evimizin Gelini" gibi güzel bir albüm hediye etmiş olan Nida… Şimdilerde albüm çalışması yok ancak o hala sahne çalışmalarına Türkiye'nin dört bir tarafında devam ediyor. “Hiç unutmuyorum o dönem Alanya'da sahne alıyordum ve bir tanıdığımızın beni aramasıyla albüm heyecanı başladı. Bana hemen istanbul'a dönmemi ve albüm için yeni bir firmanın bana albüm yapacağını belirtti,” diye anlatıyor ilk albüm heyecanını. Daha sonra hemen İstanbul’a dönmüş ve görüşmelerden sonra albüm çalışmaları başlamış.


Albüm çıktıktan sonra, çok konuşulduğunu hatırlıyorum, özellikle o klip sahnesinin. Ama bir gerçek var ki, Nida diğerlerinin arasında sıyrılan bir başarı elde etti. Derken albümün promosyonu biter bitmez, Nida cephesinden ses gelmez oldu. “Acep nedendir?”, diye soruyorum, “O dönem deprem gibi kötü bir talihsizlik yaşadık. Daha sonrasında vatani görevimi bitirip, Avrupa'da olduğum için uzun süre müzik camiasından uzak kaldım,” diye belirtip müjdesini veriyor: “Şimdi yeni albümü bitirmek üzereyiz ve yakında güzel bir albümü sizlerle buluşturacağız.”


Nida on parmağında on marifet bir sanatçı. Müzikten ayrı kaldığını sandığımız yıllarda, sahne çalışmaları tam gaz devam ederken, kariyer hanesine bir de konut sektörünü eklemiş. Şimdi yine aynı şekilde konut sektörü devam ederken bir yandan da işletmesini yaptığı KADIKÖY KADİFE CLUB'de sahne alıyor.


Tek albümle hala şarkıları dillerde olmasının başarısını, “Evimizin Gelini” şarkısının  dönem farklı bir tarz olması, sevenleriyle bağlantısını hiçbir zaman koparmaması ve her zaman işiyle ilgili haberlerle gündemde olması olduğunu belirtiyor. Günümüzde teknolojinin müzik sektörünü hem iyi hem kötü etkilediğini söylerken, her ne kadar günümüzde yapılan güzel çalışmalar olsa da, eskisi gibi kalıcı olmanın zor olduğunu düşünüyor. Son olarak onu sevenlerine ve fanlarına teşekkür ederken bir de ricası var:

Benim sizlerden tek bir ricam olacak; Lütfen hak ettiğini düşündüğünüz değil, hak ettiğine emin olduğunuz şeyleri alkışlayın.”

Ben de bu keyifli söyleşi için Nida’ya çok teşekkürler… Sen hep söyle biz de hep dinleyelim “Evimizin Nida"sı hiç susmasın...





--DEVAM EDECEK--

Hiç yorum yok: