Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

8 Ocak 2016 Cuma

GİTTİM, İZLEDİM, YAZDIM - HAKAN EREN'LE YENİ YIL GAZİNOSU İFTİHARLA SUNAR (2. BÖLÜM)

HAKAN EREN'LE YENİ YIL GAZİNOSU İFTİHARLA SUNAR (2. BÖLÜM) 

Hakan Eren'le Yeni Yıl Gazinosu 27 Aralık Pazar Günü sahnesinde dev isimleri konuk etmeye devam etti.

Bu gün Yavuz Hakan Tok'un Ah Mazi! konseptiyle başladı. Rezzan Yücel'in ve Işıl Yücesoy'un otuz kusür seneden sonra ilk kez sahne alması gibi güzel sürprizler olmasının yanı sıra, benim için ayrıca anlamlıydı, zira çocukluğumun en güzel sesi Banu Kırbağ'la (ben ona Banum derim hep) nihayet yıllar sonra bir araya geldim ve fotoğraf çektirmekle kalmadım, ona onun şarkılarından birini de söyleme şansı da buldum (nasıl yapabildim hala inanamıyorum). Gökben ve Işıl Yücesoy gibi efsane sanatçılarla da, Facebook ortamlarından sonra nihayet yüzyüze görüşebilme ve bir özçekim yapma şansım oldu. Zeliha Sunal'ın 70-80-90'lar temalı muhteşem performansı da eğlendirirken sahnede büyük bir ustalıkla değiştirdiği kostümleriyle bizi zaman tünelinde gezdirdi. Zeliha Sunal gerçekten sahnede izlemesi çok keyifli sanatçılardan biri. Metin Ersoy gerek performansı, gerek espirileri, gerekse mesajları ile gecenin yıldızıydı bence. Yeşim canlı performansıyla ve hala albüm kaydı gibi pürüzsüz sesiyle gecenin en zaman değmemiş sanatçısı oldu. Yeliz'in rahatsızlığı nedeniyle katılamadığı gecede Seyyal Taner ikinci günde de sahne alıp yanında dansçılarıyla müthiş performanslarına bir yenisini ekledi. Gecenin assolisti ise, performansına hayran kaldığım ve insanın adı boşuna büyük olmuyor dediğim Muazzez Abacı oldu. İşte o günden fotoğraf ve videolar...

27 Aralık Pazar gününün programı:
Yavuz Hakan Tok'u bulmuşken fotoğraf çektirmemek olmazdı. :)
Yavuz Hakan Tok ve Ah Mazi! programı

Zeliha Sunal'ın muhteşem performansından kısa anlar...

MATİNE:
Meral-Zuhal




Güzin ile Baha


Rezzan Yücel

Mine Koşan


Asu Maralman

Selçuk Ural

Tülay Özer

Banu Kırbağ

Gökben


Kartal Kaan

Işıl Yücesoy


SUARE:
Metin Ersoy

Tüdanya

İskender Doğan

Yeşim

Coşkun Demir

Seyyal Taner

Ve ASSOLİST:
Muazzez Abacı


Evet bu isimler canlı kanlı sahnedeydi ve plaklardan fırlayıp sahnede gene tüm sıcaklıklarıyla sahne aldı ve iki gün biz o döneme yetişememiş müzikseverlere (90ları tanzih ediyorum) bir gecede on gazino gezmiş gibi o gazino dönemlerini yaşattılar.






Hiç yorum yok: