Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Ocak 2016 Perşembe

GİTTİM, İZLEDİM, YAZDIM - HAKAN EREN'LE YENİ YIL GAZİNOSU İFTİHARLA SUNAR

GAZİNOLAR ZORLU'DA CANLANDI
Yeni yıla girmeye birkaç gün kala Zorlu Center'da müzik dünyasının devleriyle muhteşem 2 gün yaşandı.

Yeni yıla girmeye birkaç gün kala müzik ve organizasyon üstadı Hakan Eren muhteşem bir organizasyona daha imza atıp, bir dönemin dev seslerini iki gün boyunca Zorlu Center’da bizlerle buluşturdu. 60’lardan 90’lara uzanan gecede, hayatımın mihenk taşı olmuş isimleri bir bir sahnede şarkılarını söylerken, ben de yetişemediğim gazino dönemlerine gidip geldim ve yetmişlerin, seksenlerin ve doksanların sevdiğim sesleriyle görüşüp konuşma imkanı buldum. İki gecede toplam on gazino gezmiş gibi hissediyordum iki günün sonunda. Bu yazıda az laf çok video var. Çünkü o büyüyü kesintisiz yaşamanızı istiyorum. Videolardaki görüntü ve ses kaymaları için özür dilemeliyim, ancak o anın heyecanıyla her ne kadar hareketsiz çekim yapmaya çalıştımsa da ortaya böyle biraz kaymış görüntüler çıktı. Bu yazıyı ikiye böldüm, iki günün keyfini ayrı ayrı yaşayabilin diye. Videolardan önce birkaç bilgi de vermek yerinde olur.

26-27 Aralık’ta matine ve suare olmak üzere iki bölümlü programda, gündüz herkese açık salonda şarkılarını seslendiren dev isimler, gece de biletle veya davetiye ile girilen (ki bunlar da bir uygulaması ile bedava alınabiliyordu) Assolistler gecesi şeklindeydi. Öncesinde Cumartesi günü Olcay Tanberken'in 90'lar, Hakan Eren'in 70'ler ve Elhan Tok'un Yeşilçam Şarkıları konseptli, Pazar günü de Yavuz Hakan Tok'un Ah Mazi! ve Zeliha Sunal'ın 70-80-90'lar konseptli programlarıyla bu dev şölene hazırlandık.

26 Aralık Cumartesi gününün programı:
İlk gün Olcay Tanberken'le 90'lara uzandık...

Hakan Eren dinleyicileri coştururken, kendi de çok eğlendi...
MATİNE:
Uhde Seçil

Ferda Anıl Yarkın

Sibel Alaş

Belkıs Özener

Rana-Selçuk Alagöz

Parla Şenol

Sevda Karaca


SUARE:
Semiha Yankı

Ercan Turgut

Ersan Erdura

Nur Yoldaş

Bilgen Bengü (cici kızlar)

Funda (Çaresizim)



Seyyal Taner

Ve ASSOLİST
NEŞE KARABÖCEK








İkinci günün fotoğraf videoları bir sonraki yazıda olacak...






Hiç yorum yok: